15 Aralık 2014 Pazartesi

blogsuz geçen uzuuuuun zaman......

Herkese Selam!
Bu aralar ithalat yazışmalarından kafayı kaldıramadığım için bloğumla pek ilgilenemedim. Bu günlerde acayip bir yoğunluk vardı, ama neyseki bitti!!! Şimdilik :) Bir yandan yazışmalar bir yandan bebişim derken akşamları fırsat bulup arada bir kaç şey yaptım işte...Hadi size iyi seyirler! (bilmeyenler için söyleyelim: fotoların üstüne çift tıklarsanız daha büyük hallerini görürsünüz...)

Öncelikle kalpli kolyemi takdim edeyim...




tasarımı tamamen bana ait olan küpelerim :) bu arada, küpe yapmak ne basitmiş yahu :p


parlak bilezik yapmazsam olmazzz :)

 


krem rengi bileziğim:


İncik boncuk güzel de; bir de resimle ilgili bir blog açmayı düşünüyorum. Resim yapmak çocukluktan beri benim vazgeçilmezim!!! :)Tabi önce İstanbul'a gidilmeli, bir kaç malzeme getirilmeli...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder